OfficeCamp

På forkant med nutiden

Vi er Microsoft Small and Midmarket Cloud Solutions Partner, hvilket gør os i stand til at rådgive og implementere Microsoft cloud løsninger, i særdeleshed Office 365, der er et af vores fokusområder.

a6be4fce3e6620122efb4b8011c0


“By achieving a silver competency, organizations have proven their expertise in specific technology areas, placing them among the top 5 percent of Microsoft partners worldwide,” said Phil Sorgen, Corporate Vice President, Worldwide Partner Group at Microsoft Corp. “When customers look for an IT partner to meet their business challenges, choosing a company that has attained Microsoft competencies is a smart move. These are highly qualified professionals with access to Microsoft technical support and product teams.”

 

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft CRM online har i et værktøj til at samle jeres kunde informationer, hvilket giver en unik mulighed for at forbedre overblikket over din virksomhed, din salgsproces og dine kunder.

Integrer SharePoint med dit CRM system og i har et endnu stærkere værktøj til samling af informationer omkring kunder og egne processer.

Har dine medarbejdere adgang til mails og kalender på farten, og er i fuldt opdateret på alle enheder?
– få Office 365 online og du har systemerne der gør alt dette nemt. I dag er disse systemer ikke forbehold store virksomheder med store IT-budgettet, men med online adgang kan du tilpasse antallet af brugere løbende efter præcis dine behov.

Microsoft Dynamics CRM er skabt for at give dig overblik, så du kan træffe bedre og velbegrundede beslutninger. CRM systemet har kunden i fokus, og samler informationer så du nemt får overblik over både dine kunder og dit salgsarbejde.

Microsoft CRM er samtidig et værktøj der nemt kan tilpasses din forretning – så den information der indsamles er lige præcis hvad i har brug for. Microsoft Dynamics CRM 2013 er det komplette CRM værktøj, der kan rumme det hele.

Det er værktøjet til virksomheder og medarbejdere, der ikke ønsker at gå på kompromis.

Microsoft Dynamics CRM kan benyttes både i skyen og lokalt – det opfylder dine særlige behov for en CRM-løsning.


Vi har bl.a. følgende pakke-løsninger

Makers har mange års erfaring i CRM-løsninger og tilbyder opsætning, support og hjælp til individuelle løsninger.

Essentials

DKK85,80/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarTilpas & administrér CRM
  • 16pxstarFuld System dashboard
  • 16pxstarSalg & kundestyring
  • 16pxstarMarketingskampagner
  • 16pxstarReportering & personligt dashboard
  • 16pxstarBasic CRM, Læs & skriv rettigheder
  • 16pxstarAdgang til CRM apps
  • 16pxstarAktivitetsmanagement
  • 16pxstarCRM apps på desktop & mobil

Basic

DKK171,70/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarTilpas & administrér CRM
  • 16pxstarFuld System dashboard
  • 16pxstarSalg & kundestyring
  • 16pxstarMarketingskampagner
  • 16pxstarReportering & personligt dashboard
  • 16pxstarBasic CRM, Læs & skriv rettigheder
  • 16pxstarAdgang til CRM apps
  • 16pxstarAktivitetsmanagement
  • 16pxstarCRM apps på desktop & mobil

Professional

DKK372,-/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarTilpas & administrér CRM
  • 16pxstarFuld System dashboard
  • 16pxstarSalg- & servicestyring
  • 16pxstarMarketingskampagner
  • 16pxstarReportering & personligt dashboard
  • 16pxstarBasic CRM, Læs & skriv rettigheder
  • 16pxstarAdgang til CRM apps
  • 16pxstarAktivitetsmanagement
  • 16pxstarCRM apps på desktop & mobil

Office 365

Gør det nemt at få overblik

Office 365-planerne er nu langt mere fleksible end før og gør det derfor endnu nemmere for dig at tilpasse løsningen, efterhånden som din virksomhed udvikler sig.
Din virksomhed bliver topgearet med professionel e-mail (Exchange Online) med indbygget kalender, der kan deles på tværs af virksomheden. Hertil kommer SharePoint; værktøjet til effektiv og professionel dokumenthåndtering og deling; og Lync Online.
Afhold online møder og videokonferencer i optimal kvalitet.

Office 365 Business Essentials

DKK31,50/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarBrugermaksimum: 300
  • 16pxstarKomplette Office-programmer
  • 16pxstarOffice på tablets & telefoner
  • 16pxstarOnline-versioner af Office
  • 16pxstarFillagring & -deling
  • 16pxstarMail, kalender & kontakter
  • 16pxstarIntrawebsted

Office 365 Business

DKK65,80/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarBrugermaksimum: 300
  • 16pxstarKomplette Office-programmer
  • 16pxstarOffice på tablets & telefoner
  • 16pxstarOnline-versioner af Office
  • 16pxstarFillagring & -deling
  • 16pxstarMail, kalender & kontakter
  • 16pxstarIntrawebsted

Office 365 Business Premium

DKK78,70/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarBrugermaksimum: 300
  • 16pxstarKomplette Office-programmer
  • 16pxstarOffice på tablets & telefoner
  • 16pxstarOnline-versioner af Office
  • 16pxstarFillagring & -deling
  • 16pxstarMail, kalender & kontakter
  • 16pxstarIntrawebsted

Se hele planen for Microsoft 365 for Business

Microsoft Office 365 for Business

Business Essentials Business Business Premium
  DKK 28,60 bruger/måned DKK 65,80 bruger/måned DKK 71,50 bruger/måned
Brugermaksimum 300 300 300
Komplette, installerede Office-programmer   checkmark-icon checkmark-icon
Office på tablets og telefoner   checkmark-icon checkmark-icon
Online-versioner af Office checkmark-icon checkmark-icon checkmark-icon
Fillagring og -deling checkmark-icon checkmark-icon checkmark-icon
Professionel mail, kalender og kontakter checkmark-icon   checkmark-icon
Ubegrænsede onlinemøder checkmark-icon   checkmark-icon
Intranetwebsted til dine teams checkmark-icon   checkmark-icon
Socialt virksomhedsnetværk checkmark-icon   checkmark-icon
Firmavideoportal      
Søgning, der kan tilpasses checkmark-icon   checkmark-icon

Office 365 Enterprise E1

DKK50,40/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarBrugermaksimum: Ubegrænset
  • 16pxstar Komplette Office-programmer
  • 16pxstar Office på tablets & telefoner
  • 16pxstarOnline-versioner af Office
  • 16pxstarFillagring & -deling
  • 16pxstarMail, kalender & kontakter
  • 16pxstarIntrawebsted
  • Adm. af apps i organisation
  • Selvbetjenings-business Intelligence
  • Beskyttelse af oplysninger
  • eDiscovery Center

Office 365 ProPlus

DKK95,60/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarBrugermaksimum: Ubegrænset
  • 16pxstarKomplette Office-programmer
  • 16pxstarOffice på tablets & telefoner
  • 16pxstarOnline-versioner af Office
  • 16pxstarFillagring & -deling
  • 16pxstarMail, kalender & kontakter
  • 16pxstarIntrawebsted
  • Adm. af apps i organisation
  • Selvbetjenings-business Intelligence
  • Beskyttelse af oplysninger
  • eDiscovery Center

Office 365 Enterprise E3

DKK146,50/pr. md.

(binding på årsbasis)

  • 16pxstarBrugermaksimum: Ubegrænset
  • 16pxstarKomplette Office-programmer
  • 16pxstarOffice på tablets & telefoner
  • 16pxstarOnline-versioner af Office
  • 16pxstarFillagring & -deling
  • 16pxstarMail, kalender & kontakter
  • 16pxstarIntrawebsted
  • Adm. af apps i organisation
  • Selvbetjenings-business Intelligence
  • Beskyttelse af oplysninger
  • eDiscovery Center

Se hele planen for Microsoft 365 for Enterprise

Microsoft Office 365 for Enterprise

Enterprise E1 ProPlus Enterprise E3
  DKK 45,60 bruger/måned DKK 95,60 bruger/måned DKK 135,60 bruger/måned
Brugermaksimum Ubegrænset Ubegrænset Ubegrænset
Komplette, installerede Office-programmer   checkmark-icon checkmark-icon
Office på tablets og telefoner   checkmark-icon checkmark-icon
Online-versioner af Office checkmark-icon checkmark-icon checkmark-icon
Fillagring og -deling checkmark-icon checkmark-icon checkmark-icon
Professionel mail, kalender og kontakter checkmark-icon   checkmark-icon
Ubegrænsede onlinemøder checkmark-icon   checkmark-icon
Intranetwebsted til dine teams checkmark-icon   checkmark-icon
Socialt virksomhedsnetværk checkmark-icon   checkmark-icon
Firmavideoportal checkmark-icon   checkmark-icon
Søgning, der kan tilpasses checkmark-icon   checkmark-icon
Administration af apps i hele din organisation   checkmark-icon checkmark-icon
Selvbetjenings-business intelligence   checkmark-icon checkmark-icon
Overholdelse af regler og standarder samt beskyttelse af oplysninger     checkmark-icon
eDiscovery Center     checkmark-icon

Professionel Kommunikation

Microsoft Exchange Microsoft Exchange

Din virksomhed bliver topgearet med professionel e-mail (Exchange Online) med indbygget kalender, der kan deles på tværs af virksomheden. Du kan få E-mail alene gennem Microsoft, det hedder Exchange Online og her er der 2 forskellige planer.

Fordelene du ikke vil være foruden

  • Fælles kalender og kontakter.
  • Altid adgang til din e-mail, blot du har en internetforbindelse.
  • E-mail og kalender ser ud præcis som du er vant til det i Outlook. Adgang fra alle nyere browsere, iPad og smartphones.
  • Høj lager-kapacitet, så brugerne er fri for konstant at slette data (50 GB pr. bruger).
  • Automatisk back-up. Mister du en pc eller går den i stykker, har du med det samme adgang til alle dine data, når du logger på fra en anden PC.
  • Overlad trygt e-mail driften til Microsoft. De har lavet softwaren og er eksperter i at drifte den.

Exchange Online (Plan 1)

DKK25,20/pr. md.

(binding på årsbasis)

Exchange Online (Plan 2)

DKK50,40/pr. md.

(binding på årsbasis)

Microsofts beskrivelse af planerne, se her.

Microsoft Sharepoint Microsoft Sharepoint

Del filer og information efter jeres unikke behov

SharePoint Online giver din organisation tre overordnede fordele:

  • I kan hurtigt og omkostningseffektivt opsætte informationsstrukturer til dokumentstyring, intranet, extranet, projektrum og tilsvarende, hvori dokumenter og anden information kan lagres og deles på en kontrolleret måde, og hvor man enkelt og effektivt kan finde, redigere og samarbejde om dokumenter og information.
  • Medarbejdere kan let og hurtigt dele information, nyheder og dokumenter uanset hvor de befinder sig, om de er online eller offline eller om de arbejder via en mobiltelefon eller en tablet.
  • Jeres organisation har stadig styr på information og dokumenter et centralt sted - de ligger ikke spredt i mail-bokse, uofficielle dropbox'e eller andre tjenester uden for organisationens kontrol.

Et uddrag af de muligheder som SharePoint Online kan give jeres organisation:

  • Et moderne fil-drev i skyen - altid adgang til jeres dokumenter gennem en browser eller via en Windows Phone, Android Phone eller iPhone.
  • Det er muligt for flere brugere at redigere samtidig i samme Office dokument.
  • Med OneDrive for Business (tidl. SkyDrive Pro) kan medarbejdere synkronisere og dele dokumenter, samarbejde på dokumenter med personer både inden for og uden for deres organisation og få adgang til indhold hvor som helst og fra flere typer enheder.
  • Medarbejderne får meget stærke søgemuligheder på tværs af dokumenter og anden indhold i SharePoint Online som gør det let at finde præcis den information der ledes efter.
  • Det er muligt at dele sider, mapper og individuelle dokumenter med andre inden for og uden for virksomheden og samarbejde om enkelte Office dokumenter. Du kan kontrollere om de skal have læse rettigheder eller fuld redigering af dokumentet og til hver en tid ophæve deling. Eksterne brugere er pt. gratis.
  • Nyhedsstrøm-siden giver hurtig adgang til de folk, dokumenter, sites og tags du følger på SharePoint Online og mikro-blogging funktioner giver dig mulighed for at deltage i samtaler i din nyhedsstrøm. Yammer, som lettest kan beskrives som Facebook til virksomheder, er integreret i SharePoint Online og man kan erstatte newsfeeds med Yammer, hvilket giver helt nye muligheder.
  • SharePoint Online understøtter apps (et lille, enkeltstående program, der løser et bestemt behov hos slutbrugerne). Superbrugere kan søge efter og hente/købe apps fra SharePoint Store eller fra deres organisations interne app-katalog. SharePoint Online-administratoren kan administrere det interne app-bibliotek, hente apps fra SharePoint Store, administrere licenser til apps der er købt i SharePoint Store, og overvåge apps, der er i brug.

SharePoint Online (Plan 1)

DKK31,50/pr. md.

SharePoint Online (Plan 2)

DKK50,40/pr. md.

Microsofts beskrivelse af planerne, se her.

Skype for BusinessSkype for Business

Hold forbindelsen ved lige

Skype for Busines binder real-time oplysninger om tilstedeværelse sammen med instant messaging, videokonferencer, og talekommunikation, og den kan integreres med Exchange e-mail og Microsoft Office-programmer. Så stor som Skype for Business ellers er, vil du løbe ind i masser af partnere, leverandører og kunder, der ikke bruger det. Skype, på den anden side, er et udbredt og gratis kommunikationsværktøj – og Microsoft ejer det. Skype for Business udvider kommunikation til Skype med tilstedeværelse, instant messaging og voice kapaciteter.

Fordelene du ikke vil være foruden

  • Reducer rejseomkostninger og spar tid med video-webmøder.
  • Nemt at lære og nemt at bruge.
  • Et enkelt klik i Outlook - Så nemt er det at invitere til et Lync webmøde.
  • Inviter andre (eksterne) med til Skype møder - gratis.
  • Optag Skype webmøderne med henblik på træning, dokumentation etc.
  • Instant messaging - giver hurtigere kommunikation og problemløsning.

Online Plan 1

DKK12,60/pr. md.

Online Plan 2

DKK34,60/pr. md.

Microsofts beskrivelse af planerne, se her.

Konsulentydelser

Er CRM relevant for min forretning?

Starter med en workshop, hvor ønsker og muligheder beskrives. Vi give indsigt i hvad programmet kan, og hvilke krav det stiller til din forretning. Er du klar til Dynamics CRM? Ønsker i en udvidet workshop, kan vi tager udgangs punkt i jeres unikke forretning og hvordan et CRM system kan understøtte vitale forretningsprocesser.

Du får adgang til et online crm system i 30 dage med 25 brugere, så i selv kan afprøve systemet inden du køber.

Pris: Workshop med individuel vurdering af din forretning 5000,- kroner

Dynamics CRM online i 30 dage, 25 brugere. (Gratis)

Opsætning af Standard CRM

Vi opsætter jeres Dynamics CRM for jer, vi laver mindre tilpasninger i jeres CRM så den afspejler jeres arbejdsopgaver og –processer.

CRM systemet udbygges ikke med nye områder, men de eksisterende områder kan tilpasses jeres behov.

Pris:

Startpakke

5 professionelle Microsoft CRM Licenser Oprettelse af 5 brugere med sikkerhedsroller. Pris 15.000 kroner i opstart + 2000 kr. pr måned i licenser.

Klippekort

Klippekort på 10 timer, som i kan bruge hvor i har behov for assistance – klippekortet udløber ikke og i har mulighed for at gemme klippene til support når i kommer i drift.

10 timers klippekort 8800,- kroner.

Pakker forudsætter at Makers Pointe tilknyttes som partner på jeres abonnement.

Standard CRM

DKK15.000,-

+ 2000,- pr. md. i licenser

  • 5 licenser til Microsoft CRM Professional
  • 5 brugere m. sikkerhedsroller

Opsætning af CRM med special designede områder unikt til jer

Vi sætter os ind i lige præcis jeres virksomhed, og hjælper med at opsætte jeres CRM så systemet passer lige præcis efter jeres behov.

Jeres ønsker og behov er i centrum for denne løsning, har i bestemte mål som i ønsker at nå mede jeres nye CRM system? Her vil vi i dialog med jer se hvad der er vigtigt for at systemet og processerne understøtter dette mål.

Ønsker i at der oprettes helt nye områder i CRM systemet, efter jeres specifikke behov – er det en del af denne aftale.

Pris:

5 professionelle Microsoft CRM Licenser

Oprettelse af 5 brugere med sikkerhedsroller.

Opbygning af 2 nye områder i systemet.

Pris 50.000 kroner i opstart + 2000 kr. pr måned i licenser.

Pakken forudsætter at Makers Pointe tilknyttes som partner på jeres abonnement.

Special CRM

DKK50.000,-

+ 2000,- pr. md. i licenser

  • 5 licenser til Microsoft CRM Professional
  • 5 brugere m. sikkerhedsroller
  • Opbygning af 2 nye områder i systemet

Opsætning af Sharepoint

Vi overfører jeres eksisterende filer til SharePoint, hjælper med opbygning af en god mappestruktur. Opbygningen af et lokalt intranet, og opbygningen af lokale sites klarer i selv.

Begrænsninger: ingen filer over 2GB, ingen filnavne over 128 karaktere, ingen mappenavne over 250 karaktere. Ingen specialtegn i navnene, maksimum 5.000 filer.

Klippekort: 10 timer 8800,- kroner.

Sharepoint

DKK8800,-

pr. klippekort á 10 timer

  • Overførsel af filer til Sharepoint
  • Opbygning af mappestruktur

Opsætning af Sharepoint med intranet

I ønsker jeres eksisterende filstruktur flyttet til SharePoint. I kan beskrive hvad i ønsker at et intranet og ønsker at dette sættes op for jer.

Begrænsninger: ingen filer over 2GB, ingen filnavne over 128 karaktere, ingen mappenavne over 250 karaktere. Ingen specialtegn i navnene, maksimum 5.000 filer.

Basic intranet 15.000,- kroner.

Klippekort: 10 timer 8800,- kroner.

Sharepoint med intranet

DKK15.000,-

for opsætning eksl. klippekort

  • Overførsel af filer til Sharepoint
  • Opbygning af mappestruktur
  • Opsætning af intranet

Opsætning af Office 365

Vi flytter alle jeres brugere til Office 365, flytter deres mails, kalenderaftaler, kontaktpersoner og opgaver til deres nye Outlook. Opsætter jeres Exchange online aktivere jeres domæne. Opretter fælles postkasser og distributionslister og sikrer at brugerrettighederne er sat op som i ønsker det.

Nye abonnement flyttes gratis, dog maksimalt 2 brugere. Herefter er prisen 1 timer for en simpel bruger og 2 timer for en mere omfattende bruger. Specialtimepris 950,- kr.

Office 365

DKK950,-

pr. time

Opsætning af Office 365 Avanceret

Her får i opsat jeres Office 365, med brugere og flyttet eksisterende data fra jeres gamle løsning. Jeres eksisterende brugere flyttes fra AD til jeres nye cloudløsning.

AD flyttes i skyen:

0-20 brugere 5.000,- kr.

21-100 brugere 9.995,- kr.

101-500 brugere 20.000,- kr.

Office 365 Avanceret

  • 0-20 brugere á DKK 5.000,-
  • 21-100 brugere á DKK 9.995,-
  • 101-500 brugere á DKK 20.000,-

Supportaftaler

I er en mindre virksomhed, uden en IT afdeling – men ønsker stadig hurtig hjælp når der opstår problemer. Med en serviceaftale får i adgang til danske specialister der kan afhjælpe jer med jeres problem. Serviceaftaler kan laves som klippekort med forudbetalte timer, eller en fastpris serviceaftale hvor i blot henvender jer når i har behov.

Standard Support

Koster 2100,- kr. pr måned, og inkluderer 3 timers support om måneden.

Ekstra support afregnes ud fra en timepris på 950,- kr. pr. time

Support sager oprettes gennem support.makers.dk. Indenfor 48 timer har i modtaget svar på jeres henvendelse eller fået problemet løst.

Standard Support á 3 timer

DKK2100,-pr. md.

Yderligere timepris á DKK 950,-

Udvidet Support

Koster 4500 kr. pr. måned, og inkluderer 8 timers support om måneden.

Ekstra support afregnes ud fra en timepris på 950,- kr. pr. time

Support sager oprettes gennem support.makers.dk. Indenfor 48 timer har i modtaget svar på jeres henvendelse eller fået problemet løst.

Udvidet Support á 8 timer

DKK4500,-pr. md.

Yderligere timepris á DKK 950,-

Klippekort

Support sager oprettes gennem support.makers.dk. Indenfor 48 timer har i modtaget svar på jeres henvendelse eller fået problemet løst.

5 timers klippekort koster 4.400,-kr. og er uden tidsbegrænsning.

10 timers klippekort koster 8.800,-kr. og er uden tidsbegrænsning.

Klippekort á 5 timer

DKK4400,-

Klippekort á 10 timer

DKK8800,-

Guld Support

Guld Support er et tilkøb til de andre support aftaler. Ved tilkøb af Guld Support har du dit eget team tilknyttet, hvilket giver mulighed for at ringe direkte med dit problem.